برگزاری بیش از ۲۵ میز خدمت در مصلا‌های استان آذربایجان غربی/ دیدار مسئولان قضایی و ادارات تابعه استان با بیش از ۷۰۰ نفر به مناسبت هفته قوه قضاییه

16:47 - 01 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۲۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری بیش از ۲۵ میز خدمت در مصلا‌های استان آذربایجان غربی/ دیدار مسئولان قضایی و ادارات تابعه استان با بیش از ۷۰۰ نفر به مناسبت هفته قوه قضاییه
مدیران قضایی و ادارات تابعه آذربایجان غربی با حضور در بیش از ۲۵ میز خدمت به مناسبت هفته قوه قضاییه، پذیرای ۷۰۰ مراجع به دستگاه قضایی استان بودند.

خبرگزاری میزان - روز جمعه ۱ تیر ماه، به مناسبت هفته قوه قضاییه، مدیران قضایی و ادارات تابعه آذربایجان غربی در بیش از ۲۵ میز خدمتی که در محل مصلی‌های استان اعم از شهرستانها، بخش‌ها و مرکز استان برپا کردند، پذیرای ۷۰۰ متقاضی و مراجعین به دستگاه قضایی استان بودند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این دیدار‌ها گفت: دادگستری استان، ادارت و نهاد‌های تابعه با هدف خدمت رسانی مضاعف و به مناسبت هفته قوه قضاییه برنامه‌های خدمت محور متعددی را برنامه ریزی و در طول هفته قوه قضاییه اجرایی می‌نماید و امروز در یکی از این برنامه‌ها مدیران قضایی استان در خدمت مردم شریف استان بودند و با ایشان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی افزود: همکاران بنده در سراسر استان امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه با بیش از ۷۰۰ نفر در بیش از ۲۵ میز خدمت دیدار چهره به چهره نمودند و نماز جمعه را با نمازگزاران اقامه کردند.

وی افزود: مدیران قضایی استان در هفته قوه قضائیه علاوه بر ملاقات‌های همیشگی در دادگستری در مساجد شهر‌های استان هم حاضر و در خدمت ملت شریف بودند.

شایان ذکر است ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در محوطه مصلای ارومیه نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه قضایی استان را در ۱۰ غرفه مختلف و متنوع برگزار و ضمن ارائه عملکرد دستگاه قضایی استان به ارائه خدمات قضایی رایگان به نمازگزاران پرداختند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *